Bli medlem


Besök vårt antikvariat

Företagsekonomi

Företagsekonomi

Aktiva filter

Åge

Åge, Lars-Johan | Konsten att göra affärer

Vad är det egentligen som händer när vi gör en affär? År 2009 lanserade Lars-Johan Åge den första vetenskapliga teorin om konsten att göra affärer genom avhandlingen Business Manoeuvring – A Grounded Theory of Complex Selling Processes. I den här...
Pris 386,00 kr
Trotzig

Trotzig, Elisabeth | Näjtiv, kånntänt, brändidd

Länge kallades det textreklam och det var inget seriösa medier sysslade med. Nu talas det om native advertising, branded content, innehållsannonsering eller sponsrad journalistik och det är något alla stora medieföretag världen över satsar på. Är det...
Pris 206,00 kr
Tarras-Wahlberg, Elisabeth | Journalister är också människor

Tarras-Wahlberg, Elisabeth | Journalister är också människor

Det är först när man själv står mitt i stormens öga i ett drev som man vet hur det verkligen känns att vara utsatt för press från pressen. Det blåser full storm och då är det viktigt att behålla huvudet kallt, tänka och prioritera för att försöka föra...
Pris 207,00 kr