Bli medlem


Besök vårt antikvariat

Företagsekonomi

Företagsekonomi

Aktiva filter

Deborah Nas

Deborah Nas, | Design Things That Make Sense

<font size=-1><B>Författare:</B> <A HREF=https://bibliomani.nu/sok/Deborah+Nas>Deborah Nas,</A> <BR><B>Förlag:</B> <A HREF=https://bibliomani.nu/sok/Laurence+King+Publishing+Ltd>Laurence King Publishing Ltd</A> <BR><B>Genre:</B> <A...
Pris 191,00 kr
Siem Haffmans

Siem Haffmans, | Products That Flow

<font size=-1><B>Författare:</B> <A HREF=https://bibliomani.nu/sok/Siem+Haffmans>Siem Haffmans,</A> <BR><B>Förlag:</B> <A HREF=https://bibliomani.nu/sok/Laurence+King+Publishing+Ltd>Laurence King Publishing Ltd</A> <BR><B>Genre:</B> <A...
Pris 319,00 kr
Fredlund, Carin | From Zero to Fame

Fredlund, Carin | From Zero to Fame

Named Sweden's top agency ten times since 2004, Åkestam Holst is the unrivalled leader of Swedish advertising. This first-ever Swedish monograph about an advertising bureau celebrates Åkestam Holst's rise to success and their unique talent for...
Pris 276,00 kr
Identity

Identity

The history surrounding logotypes provides a basis for our understanding of the ways in which artists and designers interpret the world around them. Trade marks have, as a concept, attracted broader multidisciplinary interest and have served as the...
Pris 220,00 kr
Bergström, Bo | Bildens kraft, makt och ansvar

Bergström, Bo | Bildens kraft, makt och ansvar

Bilden är det nya svenska språket, sägs det ofta. Vi kommunicerar ständigt med foto, film, illustrationer och teckningar men inser vi egentligen kraften, makten och det ansvar, inte minst, som detta visuella språk för med sig?Denna bok bygger på en...
Pris 318,00 kr
Bond

Bond, Cay | Bordel de mode

Den här texten publicerades ursprungligen i boken Bordel de mode 2002<br><br>»När de stora varuhusen byggdes under senare delen av 1800-talet blev modet tillgängligt för en större publik, och les nouveautés (nyheter, dvs. mode) var inte längre en...
Pris 163,00 kr
Fredlund, Carin | Från omstart till världsklass

Fredlund, Carin | Från omstart till världsklass

Från omstart till världsklass är den första i en serie monografier över svenska och nordiska kommunikationsbyråer. En ingående skildring av byråns historia, värderingar, arbetssätt och framtidsvisioner. Den bygger på intervjuer och samtal med byråns...
Pris 276,00 kr