Bli medlem


Besök vårt antikvariat

Handel

Handel

Aktiva filter

Hyllerud, Emmanuel | Lär dig älska försäljning
  • Ny

Hyllerud, Emmanuel | Lär dig älska försäljning

Vad tänker du på när du hör ordet försäljning?” Nio av tio personer svarar: ”En jobbig telefonförsäljare som försöker sälja något som jag inte behöver.” Men är det egentligen det som är försäljning?<br>Är försäljning det tråkigaste och jobbigaste i...
Pris 211,00 kr
Melin

Melin, Håkan | Att förstå försäljning

Ditt ansvar och uppgift är att skapa ett försäljningsresultat. Mitt själv­påtagna ansvar och uppgift är att beskriva vad ett försäljningsresultat består av och vad du ska förstå och agera på för att det ska uppnås. Jag gör det genom metoden Sales Setup...
Pris 260,00 kr
Aberg

Aberg, Sarah | Leverera mera

Att kunna sälja handlar om att vara sig själv. Det är vad den här boken handlar om. Den är en säljguide skriven till dig som vill lyckas inom försäljning eller till dig som vill bygga upp ett bra säljteam. Men den är även riktad till dig som gått vilse...
Pris 191,00 kr
Vargas

Vargas, Ana Maria | Outside the Law

Ana Maria Vargas is a researcher of sociology of law. Her doctoral studies were conducted within the International PhD Program Renato Treves in Law and Society, and her research training took place at Lund University in Sweden and the University of...
Pris 336,00 kr
Denzel

Denzel, Markus A. | Preindustrial commercial history

In this context the book is organized in four parts:<br>< • Instead of an Introduction, by Prof. Dr. Markus A.      Denzel, University of Leipzig, Germany and University      of Bozen, Italy<br>< • National Institutes and Market Conditions of the...
Pris 366,00 kr
Servadio

Servadio, Luigi | Customer rituals

The thesis expands on existing service research by suggesting that customer value creation in certain situations can be better understood through the lens of rituals. By grounding on two ethnographic episodes in the field of wine, the main contribution...
Pris 220,00 kr
Osowski

Osowski, Dariusz | Sales

Sales are a vital part of organisational and business life yet few know how to tackle the subject. The book provides recent insights about changes in the sales role as analysed from the vantage point of some important organisational relationships,...
Pris 324,00 kr
Nordkvist

Nordkvist, Patrik | Säljvanor

Säljvanor - Så skapar du vanorna som ökar din försäljning tar dig som är säljare eller företagare rakt in i självakärnan i sälj: att förstå kunden, uppmärksamma signaler, och ”automatisera” vanor - så att du kan sälja mer.Boken innehåller dessutom 32...
Pris 286,00 kr
Söderpalm

Söderpalm, Max | AI och Försäljning

Hur drar man som företagare och säljare bäst nytta av den exploderande utvecklingen inom AI? Även om man är totalt ointresserad av teknik?<br><br>Hur skulle ni kunna få fördelar gentemot era konkurrenter, bara genom att öppna ögonen?<br><br>Det pågår...
Pris 323,00 kr
Wallenstam, Hans | Mot alla...

Wallenstam, Hans | Mot alla odds

Hans Wallenstam började något motvilligt som finansdirektör i sin pappas bolag 1986. Han var 29 år och nybliven pappa när han 1991 tog över som vd för hela bolaget. Bara någon månad senare var fastighets- och finanskrisen i Sverige ett faktum. Räntan...
Pris 254,00 kr
Rackham

Rackham, Neil | Personlig försäljning

Under 12 år har författaren och hans organisation analyserat över 35 000 kvalificerade säljsamtal och säljsituationer. De metoder som han arbetat fram har sedan testats av ca 10 säljare i ett stort antal länder, däribland Sverige. Ett tusental...
Pris 483,00 kr
Bloch

Bloch, Eva | Kundfokus

”Vi har kunden i fokus” kan tyckas vara en sliten klyscha. Men vad innebär egentligen kundfokus? Hur skapar man en kundfokuserad verksamhet och vilka är fördelarna med en sådan? I den här boken får du inspiration och kunskaper för att kunna arbeta för...
Pris 398,00 kr
Thordén

Thordén, Ulla-Lisa | Möt kunden öga mot öga

Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots - eller tack vare - att vi lever i en alltmer...
Pris 367,00 kr
Svensson

Svensson, Karin | Hjälp!

Tycker du att det är jobbigt att sälja?<br>Behöver du få fler kunder men ser dig inte som säljare?<br>Är du rädd för att uppfattas som påflugen eller tjatig?<br><br>Det är för dig den här boken är skriven.<br><br>Karin Svensson, med över 35 års...
Pris 270,00 kr
Svensson

Svensson, Karin | Hjälp!

Tycker du att det är jobbigt att sälja?<br>Behöver du få fler kunder men ser dig inte som säljare?<br>Är du rädd för att uppfattas som påflugen eller tjatig?<br><br>Det är för dig den här boken är skriven.<br><br>Karin Svensson, med över 35 års...
Pris 270,00 kr
Laurelli

Laurelli, Rolf | Säljbibeln

Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass - med inbyggd garanti! Här är det smarta: Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och...
Pris 355,00 kr
Mäklarsamfundet 100 år

Mäklarsamfundet 100 år

Vid första världskrigets slut hade en het bostadsmarknad lockat många oseriösa typer att kalla sig ”mäklare”. En branschorganisation skapades 1919 för att driva god mäklarsed, professionalisera yrket och skydda de inblandade i vad som för många är den...
Pris 276,00 kr
Nyman

Nyman, Christoffer | En säljares bekännelse

Bli mer framgångsrik inom ditt yrke och lär dig metoder som ökar din försäljning. Syftet med denna bok är att ge dig metoder, strategier och tekniker som bidrar till att skapa resultat. Oberoende av yrkesval så kan denna bok bidra till personlig...
Pris 207,00 kr
Strömqvist

Strömqvist, Martin | Relatörerna

Vad är nyckeln till framgångsrik försäljning? Svaret är ofta fokus på retoriska tekniker. Att argumentera för nyttan av en produkt eller tjänst tills någon är villig att betala för den, när det i praktiken handlar om mycket mer än bara övertalning....
Pris 260,00 kr